V ČR je lety zakořeněný systém německého poradenství postavený na provizích z prodeje jednotlivých produktů.
V takovém systému dostává poradce provize za nově uzavřené smlouvy. Jeho zájem je tedy většinou prodat co nejvíce drahých smluv, nikoliv vybudovat a dlouhodobě spravovat a zhodnocovat majetek, aby díky němu klient dosáhl svých cílů.
Největší nevýhodu velkých společností, které mají provizně hodnocené poradce, vidím ve střetu zájmu poradce a klienta.
My v komunitě MaFin pracujeme v transparentním modelu spolupráce, který dává jistotu, že pracujeme bez vedlejších motivací a na jedné straně s klientem. Naše služba je postavená na transparentním honoráři za poradenství, což nás vede k velmi bonitním klientům. Ti tuto transparentnost hledají a vyžadují.
Nejvíce mi v naší komunitě vyhovuje právě tento směr, který mi pomáhá dělat věci dobře. Vyjasnění vztahu klient - poradce v rámci honorovaného poradenství má velmi kouzelný účinek. Klient ví, jaké jsou naše závazky vůči němu a víme k jakým cílům s klientem směřujeme. To dává půdu pro dlouhodobý vztah, smysluplnou práci a odpadá střet zájmů poradce a klienta.
kontaktujte našeho poradce